Feelgood

Visste du at 60 prosent av misfornøyde kunder IKKE kontakter kundesentret? Gjennom strategisk kundeforvaltning er det mange goder å hente. 

Nimbus tar mange feelgood-samtaler via telefon. Gjennom disse treffpunktene får vi både avdekket potensielle kunder som vil si opp, og vi får også re-bundet og solgt opp annet som kunden behøver.  

Vi ser også på potensielle og nye kommunikasjonskanaler: Hvilke kunder kan kontaktes gjennom digitale flater, og hvilke kunder bør vi fysisk snakke med? 

 

-       kontinuerligsikring av kundebasen 

-       økt inntjening 

-       økt kundetilfredshet 

-       økt innsikt 

Book et uforpliktende møte. 

Kom i gang
Kontakt oss i dag for å diskutere hvordan vår bedrift kan hjelpe deg med å oppnå dine mål
Book et uforpliktende møte
startbank sertifiseringsentralt godkjent sertifiseringgodkjent lærebedriftgodkjent callsenterekomnett sertifiseringmiljøfyrtårn sertifiering